TEDx (NL)

Op dit gedeelte van het forum plaatsen we regelmatig oproepen voor (deel)projectjes rondom TEDx-events. 

Reply to This

Replies to This Discussion

TEDx voor onder de 18
Dit event (TEDx Youth) vindt plaats op 20 november 2010 en daarvoor zijn we op zoek naar jullie videomateriaal. Wil jij je zoon of dochter filmen terwijl hij voor de camera uitspreekt wat zijn droom is? Of wat hij later wil worden? Mag in het Nederlands, maar liever in het Engels en niet langer dan 10 seconden

Reply to This

Is er een minimumleeftijd voor de geïnterviewde? Groet, Diederik Stols
Attachments:

Reply to This

Hallo Diederik,
Nee, geen minimumleeftijd. Alleen maximum: 18 jaar.
TEDxYouth hanteert dezelfde 'leeftijdsgrens' : <18.

We zien je bijdrage graag tegemoet!

Groet, Evelyne Peeters
programma TEDxYouth

Reply to This

TED Global
Van 12 - 16 juli vindt in Oxford (UK) het zusje van TED USA plaats: TED Global. Dit event wordt georganiseerd door TED zelf en ik zou graag met een groep in Amsterdam (of elders) meekijken. Wie gaat dit met mij mee-organiseren? Denk aan locatie, catering, communicatie etc. Zet het alvast in je agenda, volgende keer hoor je hoe je mee kunt kijken.

Reply to This

Hi Jim eea. Lijkt me leuk om hierbij te helpen.
gr, martin voorzanger

Reply to This

Ik heb dit voorjaar TED in S2M in Utrecht gekeken en werk graag mee om TED Global ook een succes te maken!
Groet, Jane Tjon Tjauw Liem

Reply to This

Hi Jim,
Doe graag met jullie en Martin mee om te helpen met Ted Global.Heb ook Tweetal lokatie ideeen.
Fijne dag, Antoinette

Reply to This

Ik wil graag meehelpen dit mogelijk te maken.

Reply to This

Hi Jim,

Zoals reeds gemaild help ik graag mee met de organisatie.

Groet,
Dennis

Reply to This

Hi Jim,

Daar waar mogelijk wil ik graag mijn bijdrage leveren. Hoor graag.

Edith

Reply to This

Jim,

ben benieuwd. help graag mee waar mogelijk.

met vriendelijke groeten,

Sjoerd de Jager

Reply to This

Ik help graag mee!

Hartelijke groeten,
Atekeh

Reply to This

RSS

TEDx News

Amsterdam youth: step on stage and participate

Youth can apply now to step on stage and participate. First speakers TEDxYouth@Amsterdam announced.

A new challenge

In July we’ve started inspired people to do good in their community. The challenge is simple, by entering and showing us how your ideas have been put into action you will be in the running to win one of 100 tickets to TEDxAmsterdam. You can enter a project that you have initiated yourself, do a collaboration [...]

Twitter Weekly Updates for 2010-08-29

25 definitions of innovation: http://ht.ly/18FQyh # Countdown! 100 days until Amsterdam's Stadsschouwberg turns into a melting pot of ideas. # In keeping with our theme of Science & Fiction, it now seems that occupying "space" could be the evolutionary impulse. http://bbc.in/cOAtnd # Meet our media man of the moment, Mr Veenhof. http://bit.ly/9E4p4p # Hatch an idea or meet someone [...]

© 2010   Created by TEDx.   Powered by .

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service